Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
About Digital Art / Hobbyist Member Mewtwofangirl20/Female/Canada Group :iconlucarioxzoroarkfans: lucarioxzoroarkfans
 
Recent Activity
Deviant for 3 Years
Needs Premium Membership
Statistics 1,867 Deviations 68,801 Comments 21,869 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

deviantID

Mewtwofangirl's Profile Picture
Mewtwofangirl

Artist | Hobbyist | Digital Art
Canada
well its good being back now


just a girl who loves to have fun and i deleted my pic cuz of to many mean comments about it but its not on here its on another site but i still for rid of it

------♥♥------Put This
----♥♥-♥♥----Ribbon
---♥♥---♥♥---On Your
---♥♥---♥♥---Page If
---♥♥---♥♥---You're
----♥♥-♥♥----Against
-----♥♥♥------Animal
----♥♥-♥♥----Abuse.
---♥♥---♥♥---Thank you


░████░░████░
░█░░█░░█░░█░ Put This
░████░░████░ On Your Profile
░█░█░░░█░░░░ If You Role-play
░█░░█░░█░░░░
Interests

Donate

Mewtwofangirl has started a donation pool!
41 / 9,999
ITS OVER 9000
well i just wanted to see if that would be possible to get that much thats all :3

You must be logged in to donate.
  • :iconmistery5lover6:
    Mistery5Lover6
    Donated Apr 5, 2014, 9:25:37 AM
    3
  • :icona-020:
    A-020
    Donated Dec 27, 2012, 10:45:34 PM
    10
  • :iconlonefox91:
    lonefox91
    Donated Aug 14, 2012, 8:55:38 PM
    20
  • Anonymous
    Anonymous Deviant
    Donated May 18, 2012, 6:50:17 PM
    8
Well as you all know. I love cartoons. I had always loved them ever since i could barely walk or talk. As a kid. I grew up with these Channels. Family Channel witch is the Canadian version of Disney Channel. Teletoon. Canadian version of Cartoon Network, YTV witch is kinda like a Canadian version of Nick. All those channels were my most fav cuz they had some of my all time favorite shows. It always annoys me as a kid cuz lots of my fav shows would play when i'm at school or with my dad doing some crap. Then after i got my cable back after it getting taken away due to not paying the bills. The dark ages had come. Now a days. I don't have very much shows to like anymore. Ok. Take Teletoon for example. It was my most fav out of all of them cuz it had more shows i really liked back then. Take it from before late 2007 and compare it to today's Teletoon. Now. There are mostly stupid Teen Sitcoms. Or just stupid Reality shows about stupid kids who are either special or just a normal kid going to school doing stupid things that are not funny. Also. Most of their new cartoons are not even watchable for me. Why ? Cuz the characters would either be annoying or just plain selfish who don't feel no remorse for their actions or just be brain dead. Good example is Johnny Test. I know i already talked about this piece of shit of a cartoon that feels like cardboard cut outs. But, Oh well. So anyways its a Dexter Laboratory ripoff (I don't like Dex's Lab that much. But, It is still a better show this this.) Its about a flaming hair boy that has no life and would go to his sisters and let his sisters experiment on him cuz he has nothing fun to do and doesn't learn his lesson when he causes world panic in his home town and would repeat it over and over  again. Also the lessons in this shows are really terrible. Their saying that looks is the only important thing and their saying that you won't get in trouble for blowing up things. And their saying that its ok to disobey your parents when their trying to say its to dangerous. There was one episode i saw were Johnny refused to take a bath all cuz he wanted his family to waste his collage money on a water park for a present for his dog. It is a nice thought to have a present. But, Making your family waste your collage money is not ok. Also being a brat is not ok neither. I know its a cartoon and its suppose to be funny. Its not funny at all. Its just painful and i can see the pain in the rest of the family when Johnny was letting his oder go around effecting his family. I am done talking about this show even if it was an example. Also. Teletoon is treating Johnny Test like he is a god. Nearly everyday the show has like over 10 episodes i think airing on the channel. Oh. So they got rid of the old shows to make room for the new ones and they didn't get aired as much. So that means they did had room to leave the old shows on the channel. So your saying that Foster's got replaced by Jimmy Two Shoes just so he can have his episodes air more then 10 times a day ? That is just stupid. Most of the cartoons now either feel like your high or just have gross stupid humor and would have unlikable characters. Why did kids turn stupid all of a sudden ? Now what i find really stupid that Cartoon Channels that dedicate to themselves to only cartoons now have stupid Live action crap. Another reason why i liked Teletoon the most is cuz it did not have any stupid live action Sitcoms. Now. They do. They have this show called. My Babysitters A Vampire. I haven't watched it cuz i know its an insult to Vampires like Twilight is. I think what got both CN and Teletoon to start the Live action trend was Out of Jimmy's Head. I have no idea why they want to compete with Nick and Disney. Anyways Out of Jimmy's Head is about a boy who is defiantly insane cuz he sees cartoon characters and yet he tries to convince everyone he is not insane. Maybe if you didn't say out you can see cartoon character then maybe no one will think you're insane. So he does stupid things while the cartoons characters are just being cartoon characters. This show is unoriginal and boring and its also a horrible show. It mainly focuses on a normal boy who is insane and he goes to school. GOD DAMMIT!!!! WHAT IS WITH CHANNELS MAKING SHOWS ABOUT KIDS AND TEENS GOING TO SCHOOL?!?!?! HOW IS THAT INTERESTING ?!?!?! HOW ?!?!? AND HOW IS MAKING MOST OF THE CHARACTERS BE BRAIN DEAD MAKE THEM SPECIAL?!?!?! I WATCH TV TO ESCAPE FROM THIS SHITTY REALITY!!!! NOT TO HAVE THE REALITY SHOVE IN MY FACE WITH STUPIDITY!!!!! STOP MAKING SITCOMS ABOUT STUPID KIDS AND TEENS GOING TO SCHOOL!!!!! JUST STOP IT!!!!! I apologize for that. But, Can you blame me for raging like that ? Most of these live actions shows are about stupid kids and teens. I always hated those kind of shows. Even as a kid i hated it. I don't know why everyone now a days have to be a sell out. Anyways both Nick and Disney worship Live Action Sitcoms and rarely makes any good cartoons anymore. I am glad that The Stitch Anime is considered non canon to the original series though. That i pat Disney on the back for that. How ever. That doesn't excuse them from doing a lot of stupid crap on their channels. The Mickey Mouse Club House was an insult to the true fans. Oh yeah. I want to talk about that Peter Pan show. I saw pics of it and i looked a bits of it and you want to know something of it ? Its a kid show. That's right. Its basically a Dora ripoff. I didn't watch most of it cuz i hate stupid kids shows. I hate it when cartoons that are aimed for older people get dumb down for little kids. Little kids ruin everything!!!! Nick on the other hand is the one who created Dora. You already know how i feel about it move on. Anyways Nick has some shows i like. my most fav is probably Rugrats. The only air that at 3 in the morning and would air their bad cartoons and Teen Sitcoms on the day. iSuck (iCarly) is still being air even though it ended. Victorous is still around. Sam and Cat got cancelled. But, nick still advertises it even though it is cancelled. I don't know why so many channels love these Teen Sitcoms. I am not going to talk about the Kid's Choice Award. Cuz their stupid and pointless and a waste of money. They nominate shitty singers and shitty shows and shitty movies. The good stuff never wins. Also. How come Within Temptation can't get nominated ? How come Cascada never gets nominated ? How come. Harry Potter didn't win ? that is just stupid. So yes. Cartoon Channel's is a wasteland and i hope all their shitty program barns in TV Hell like Out of Jimmy's Head and The Fred Show and Fanboy and Chum Chum and The Looney Tune Show.

AdCast - Ads from the Community

×

Journal History

Comments


Add a Comment:
 
:iconwhipping-b0y:
WhIppIng-b0y Featured By Owner Aug 16, 2014
Hi!
Reply
:iconmewtwofangirl:
Mewtwofangirl Featured By Owner Aug 19, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hi
Reply
:iconwhipping-b0y:
WhIppIng-b0y Featured By Owner Aug 19, 2014
:aww:
Reply
:iconmewtwofangirl:
Mewtwofangirl Featured By Owner 6 days ago  Hobbyist Digital Artist
how come your happy that i said hi ?
Reply
(1 Reply)
:iconlightchicken:
lightchicken Featured By Owner Aug 10, 2014
Remember little house of morons?
Well I just can't let him die down
I'm doing what he did
I'm keeping the legacy alive
Reply
:iconmewtwofangirl:
Mewtwofangirl Featured By Owner Aug 10, 2014  Hobbyist Digital Artist
Please don't remind me of him. I had moved on from that .
Reply
:iconlightchicken:
lightchicken Featured By Owner Aug 10, 2014
Well I'm am gonna do what he did so beware
Reply
:iconacolorfulwalrus:
AColorfulWalrus Featured By Owner Aug 12, 2014
Dude, no. Just- no. He still does what he does best, and he doesn't want his fans harassing others.
Reply
:iconshaprite91:
Shaprite91 Featured By Owner Aug 5, 2014  Student General Artist
Fred is coming back.
Reply
:iconmewtwofangirl:
Mewtwofangirl Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Why ?
Reply
:iconshaprite91:
Shaprite91 Featured By Owner Aug 5, 2014  Student General Artist
I dunno. He just is. There was video saying it. then another today. not sure if the new fred is real or if the account was hacked.
Reply
:iconmewtwofangirl:
Mewtwofangirl Featured By Owner Aug 5, 2014  Hobbyist Digital Artist
Fred is not funny and he should not come back i still don't get why people think hes funny when hes not. 
Reply
:iconswayingserenity:
SwayingSerenity Featured By Owner Aug 3, 2014  Hobbyist General Artist
thanks for faving :3 Where can we see your artworks?
Reply
:iconlunastiersmoon:
lunastiersmoon Featured By Owner Jul 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
thanks for the fav!
Reply
:iconderekmmelendez:
derekmmelendez Featured By Owner Jul 13, 2014  Student Artist
what are your thoughts about "a 1000 ways to die"?
Reply
:iconmewtwofangirl:
Mewtwofangirl Featured By Owner Jul 13, 2014  Hobbyist Digital Artist
Really sick. a teacher was playing it in our class a few years ago and lots of my class mates laughed on how the person died 
Reply
:iconderekmmelendez:
derekmmelendez Featured By Owner Jul 13, 2014  Student Artist
technically, I love that show. not only I learn death's tricks but also to avoid them as well. :3
Reply
:iconmewtwofangirl:
Mewtwofangirl Featured By Owner Jul 13, 2014  Hobbyist Digital Artist
But, I don't think people should laugh on how people die on the show cuz it makes it look like they need to be locked in a mental asylum 
Reply
(1 Reply)
:iconzoruleaf:
Zoruleaf Featured By Owner Jun 13, 2014
Happy B-lated birthday! sorry, that i'm not on as often to roleplay. school has been keeping me busy. I also heard what happened to you... I hope you'll feel better and may Shyla always be remembered.
Reply
:iconmewtwofangirl:
Mewtwofangirl Featured By Owner Jun 13, 2014  Hobbyist Digital Artist
She was very old when she passed away. 
Reply
:iconphoenixwing18:
PhoenixWing18 Featured By Owner Jun 12, 2014  Hobbyist General Artist
HAPPY BIRTHDAY!!
Reply
:iconinvenciblejp:
invencibleJP Featured By Owner Jun 12, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Happy birthday !!! I hope you can have fun and would be alright. Soo, that's the point for today and smile for another year more. XD
Reply
:iconfantasylover100:
fantasylover100 Featured By Owner Jun 12, 2014  Hobbyist Writer
Saxophone Emote Guitar Player:drummer:  Guitarpiano player happy The Emoticon and the Saxophone  Guitardrum roll plz  Guitar Hero: ExpertSaxophone  
Dance lessons I say Dance Dance! Put your fingers in the air SAFETY DANCE Relaxed dance :TimeWarp: Woo! Dancing in the Rain :yayay: - NaNoEmo 24/30 + Plz :chairdance: Duck Dance Emote Crazy Dancing :youdontseeme: emote Dance til ya can't no moe Emote dancing Gentlemen Stalker Dance :yayay: - NaNoEmo 24/30 + Plz 
Happy Birthday
Reply
:iconmewcarion:
Mewcarion Featured By Owner Jun 4, 2014  Hobbyist General Artist
yoloa. has you remember me?
Reply
:iconmewtwofangirl:
Mewtwofangirl Featured By Owner Jun 4, 2014  Hobbyist Digital Artist
Ummm. Who were you ? 
Reply
Add a Comment: